Ha valaki figyeli az idei választási eseményeket (az egyszerűség kedvéért csak a kopogtató cédulák kipostázásától kezdve, vagyis február 8-a óta) érdekes helyzetet vélhet felfedezni. Egyrészt az internet világában könnyen jut hírekhez, információkhoz, másrészt azonban olyan ezeknek az információknak a mennyisége, hogy nehezen tud belőle szűrni, s a lényegest a lényegtelentől elválasztani.
Azt azonban gyorsan megállapíthatjuk, hogy első forrásként érdemes a pártok hivatalos honlapjait kutatnunk. Ezt vizsgálgatva könnyen megállapíthatjuk, hogy a Jobbik lakossági fórumok által, a tömegmédiát kikerülve közvetlenül kíván elérni szavazóihoz, szimpatizánsaihoz, végső soron a magyar választói csoportokhoz. (A többi párt esetében más módszereket láthatunk, de most a Jobbikkal kívánunk foglalkozni.)
A párt a napokban (2010. február 16.) megtartotta első lakossági fórumát a kopogtató cédulák kipostázása óta Hajdú-Bihar megyében is. Az 5-ös egyéni választókerületben megtört a jég, s a megye is felíratkozott a "Jobbikos lakossági fórumos megyék" közé.
Kérdés természetesen, hogy van-e összefüggés a kopogtató cédulák leadása és a sok lakossági fórum között, de tény, hogy eddig nem volt a megyében kampány rendezvénye a pártnak.
Ajánlott bejegyzések: